vrijdag 17 september 2010

Challenge 16

Hoihoi lieve blogmensen.
Hier zijn de dan alweer met de 16de challenge!
En moet eens zien wat voor prachtige kaarten het dt heeft gemaakt!
Mijn kaartje is nu precies onder de scanner dus hij komt er ook aan hihi!
Ik ben van de week ziek geweest, dus mijn week liep niet zo lekker.
Maar goed wat ook niet lekker liep is de challenge maar 3 inzendingen van 100 volgers, wij ons team zijn super blij met 100 volgers, we zitten zelfs te denken over een candy, maar we geven alleen maar een candy weg als je ook mee doet, anders niet, dus mensen die niet mee doen jammer dan! doe lekker gezellig mee, deze week is het geen moeilijk sketch dus kom op.

Je hebt tot vrijdag 3 uur s'middags de tijd.

De winnaar komt morgen op de blog.




Ida

Tamara
Debby

Kitty

Sandra

Amarins

Jacqueline

Lia

Hetty


Wegens prive dingen deze week geen kaartje van Arina.


9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mooie en leuke kaartjes hebben jullie weer gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes weer!
    En zo'n leuke sketch he :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaartjes hebben jullie weer gemaakt met de sketch
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een mooie kaartjes zijn er weer
    gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaarten heeft iedereen gemaakt zeg!
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaartjes zijn er weer gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaarten meiden
    ik ben weer van de party hoor
    jullie zien het wel als het af is
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn er super mooie kaarten gemaakt voor deze challenge. Super leuk!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kaartje klaar maar hoe kan ik hem insturen nar jullie ??

    www.mienekescrap.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen