zaterdag 4 februari 2012

Sketch uitdaging

Goedenavond iedereen, 
Hier zijn we weer met een nieuwe uitdaging.
Dit keer een sketch uitdaging. 
Ik en Petra hebben dit keer even geen kaartje wegens ziekte. 
Ik probeer in de loop van volgende week nog een kaartje te maken. 

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden van de dt-members! 
De uitdaging duurt tot 18 feb. 

Succes met de uitdaging, en we kijken erna uit om de inzendingen te zien. 

Liefs team & Ida 




Sketch






Jolanda


Marion


Jacqueline




8 opmerkingen:

  1. Weer een leuke uitdaging........ik ga weer mee doen hoor!
    Beterschap voor Petra en Ida,

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beterschap dames, leuke sketch, we gaan er weer wat van proberen te maken, aan de voorbeelden zal het zeker niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhm....even een vraagje...maare ben ik nou blond...ik zie nog helemaal geen winnaar van de vorige uitdaging, of heb ik wat gemist?? Doe nog niet zo heel lang en veel bloggen....dus misschien zie ik wat over het hoofd??

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi susie,
      Nee je hebt gelijk, ik ben nu weer wat beter, maar ik was behoorlijk ziek, dus even snel de uitdaging er op gezet en toen weer gaan liggen.

      Maar ik probeer zo snel mogelijk de uitdaging online te zetten.

      Verwijderen
  4. Wauw wat een verschillende kaartjes hebben jullie gemaakt! Ik ga het ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hoop dat ik mijn kaart op tijd af heb . Maar waar vind ik wie de challenge van de jongens/baby kaart geeft gewonnen? gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk om volgens deze sketch een kaartje te maken. Ik heb de mijne zojuist geplaatst. Natuurlijk ook nog even de kaartjes van de dt-leden bewonderd, en ik vind vooral de laatste errug mooi! rustig, maar toch met bloemen enzo.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen